19η ΜΑΪΟΥ: ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ 3 «Ἐξωμολογήθην, ἐγένετο λειτουργία καὶ ἐκοινώνησα»

Α´ Μέρος: https://christianvivliografia.wordpress.com/2012/05/18/γλυκυτάτη-μου-κλειὼ-σήμερον-ἐτελέσθ/
Β´ Μέρος: https://christianvivliografia.wordpress.com/2012/05/18/δὲν-θὰ-σᾶς-ἐπανίδω-εἰς-τὸν-κόσμον-τ/

Ἐπιστολὴ μελλοθάνατου Ματθαίου Κωφίδη, βουλευτὴς Τραπεζοῦντος

15 Σεπτεμβρίου 1921, Φυλακαὶ Τιμαρχανὲ – Ἀμασείας

Φιλτάτη Οὐρανία,
.         Χθὲς ἡμέραν τῆς Σταυροπροσκυνήσεως ἐπαρουσιάσθην εἰς τὸ δικαστήριον Ἰστικλάλ, καμίαν ἐλπίδα δὲν ἔχω πλέον.
.         Σήμερον θὰ δοθῆ ἡ ἀπόφασις ἡ ὁποία βεβαίως θὰ εἶναι καταδικαστική.
.         Σᾶς ἀφίνω ὑγείαν καὶ εἰς τὴν προστασίαν το Παναγάθου, περιττὰ τὰ πολλὰ λόγια.
.         Θάρρος καὶ γκαρτέρησις κα λπς π Κύριον, διὰ νὰ ἠμπορέσης τὸ κατὰ δύναμιν νὰ σηκώσης τὸ βαρὺ φορτίον σου.

Σᾶς γλυκοφιλῶ ὅλους
Ὁ Ματθαῖος σου

Υ. Γ. Εἰς τὰ φίλτατα τὴν εὐχήν μου, καλὴν πρόοδον καὶ καλὴν διαγωγὴν πως ψυχή μου κα μακρόθεν γάλλεται.

Ἐπιστολὴ Ἀντωνίου Τζινόγλου, Διευθυντοῦ τοῦ ΓραφείουΠροσφύγων ἐν Ἀμισῷ

Φυλακὲς Ἀμασείας, Δευτέρα 6 Ὀκτωβρίου 1921

Σεβαστοί μου γονεῖς, προσφιλής μου σύζυγος, τέκνα μου ἀγαπητά, λοιποὶ συγγενεῖς καὶ φίλοι.
.           Κατεδικάσθην ἀθῶος ὢν εἰς θάνατον, το θέλημα Θεο, διὰ τοῦτο καὶ ἐγὼ δὲν λυποῦμαι, καὶ σεῖς μὴ λυπηθῆτε.
.         χω πίστιν, τι θ συναντηθομε ες τν λλην ζωήν.
.         Σᾶς στέλλω τὸν χαιρετισμὸ καὶ τὴν ἀγάπη μου. Ἐν ὅσῳ ζεῖτε νὰ μὲ μνημονεύετε.
.         Ἀντιόπη, ὁ Θεὸς δὲν μὲ ἠξίωσε νὰ γηροκομήσω τοὺς γονεῖς μας, τὸ ἔργον τοῦτο τὸ ἀφήνω μόνον εἰς σέ.
.         Διὰ σὲ καὶ διὰ τὰ τέκνα μας εἶμαι βέβαιος ὅτι θὰ φροντίσει ὁ καλὸς Θεός. Νὰ μὴ λυπηθῆς καὶ ἀγανακτήσεις ἐναντίον τοῦ θελήματος τοῦ Θεοῦ.
.         Ἐὰν ἐπιζήσητε τῆς καταιγίδος αὐτῆς, νὰ πᾶτε στοὺς γονεῖς μας κοντὰ καὶ νὰ γράψεις δὲ καὶ στὸν Φώτιον καὶ τὸν Χρύσανθον τὴν παράκλησίν μου, ὅπως λάβωσιν ὑπὸ τὴν μέριμνάν των τὴν Ἰουλίαν καὶ τὴν Χρυσάνθην.
.         Τὴ βεργέτα καὶ τὸ ὡρολόγι μου παρέδωσα εἰς τὸν κ. Π. Βαλιούλην νὰ σὲ φέρει. Τὰ ροῦχα μου θὰ διαμοιρασθοῦν ἐδῶ. Πῆρα τὴν τελευταία σου ἐπιστολὴν καὶ εἶμαι ἥσυχος ἐν τῇ φυλακῇ.
.         ξωμολογήθην, γένετο λειτουργία κα κοινώνησα. Θὰ ἀποθάνω ἥσυχος καὶ ἀτάραχος.
.         Ἐπιθυμῶ νὰ μὴ κλαύσητε πολύ.

Ὁ Θεὸς μαζί σας
Σᾶς φιλῶ ὅλους ἐκ ψυχῆς

Ὁ ἰδικός σας

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΤΖΙΝΟΓΛΟΥ

ΠΗΓΗ: imverias.blogspot.com

, ,

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε