ΜΙΑ ΘΡΗΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΜΑΣ ἢ Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕ ΟΜΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ (ἀπαίτηση μετανάστη γιὰ ἀποκαθήλωση Εἰκόνος!) ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΥΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ

ΜΙΑ ΘΡΗΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΜΑΣ
(βλ. σχετ.: https://christianvivliografia.wordpress.com/2012/02/29/τὰ-αἴτια-τῆς-αὐτοκαταστροφῆς-μας/)

Η  ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΘΥΜΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕ ΟΜΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ!

.        ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»: Ἂν καὶ ἡ ἐξέλιξη τῆς κατωτέρω ἱστορίας προξενεῖ λύπη, ἐν τούτοις χρειάζεται νὰ προσεχθεῖ ἡ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, Η «ΓΕΝΕΤΙΚΗ» (πλέον) ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕ ΟΜΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ  ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΑΥΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΜΑΣ, τέλος πάντων. Μὲ τέτοια μυαλὰ καὶ τέτοια συμπεριφορὰ εἶναι ἆραγε ποτὲ δυνατὸν νὰ βγοῦμε ἀπὸ τὴν Κρίση; Συνεπῶς μᾶς πρέπουν ἢ δὲν μᾶς πρέπουν κι ἄλλα γερμανικὰ χτυπήματα μέχρι νὰ ξυπνήσουμε; (βλ. σχετ.: https://christianvivliografia.wordpress.com/2012/02/18/ἡ-καταστροφή-μας-ἦταν-ἀναμενομένη/)
.        Στὸ κατωτέρω ἀναφερόμενο περιστατικὸ μποροῦμε νὰ θυμηθοῦμε ὡς ἀπάντηση καὶ λύση τοῦ … «γορδίου δεσμοῦ», ποὺ προέκυψε, τὴν ΓΕΝΝΑΙΑ καὶ ΗΡΩΙΚΗ στάση τοῦ ἁγίου Λουκᾶ Συμφερουπόλεως, πρωτοποριακοῦ καὶ βραβευμένου χειρουργοῦ, ὁ ὁποῖος ΑΠΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ (κινδύνευε δηλ. ἡ ζωή του ἀπὸ τὸ πανίσχυρο καὶ αἱμοβόρο σοβιετικὸ καθεστώς) κι ὄχι ἀπὸ πλεονεκτική (ὅπως οἱ γιατροὶ στὸ κατωτέρω περιστατικό) ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΕΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΤΑΝ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ (:Μιὰ «ἐπιτροπὴ ἐλέγχου» ἔδωσε ἐντολὴ νὰ ξεκρεμάσουν τὴν εἰκόνα τῆς Παναγίας, μὲ ἀποτέλεσμα ὁ ἅγιος Λουκᾶς νὰ ἀρνεῖται νὰ μπεῖ στὸ χειρουργεῖο. Παράλληλα ἡ σύζυγος ἑνὸς ἀπὸ τὰ στελέχη τοῦ κόμματος εἰσήχθη στὸ νοσοκομεῖο ὡς ἔκτακτο περιστατικό, καὶ ζητοῦσε νὰ χειρουργηθεῖ μόνο ἀπὸ τὸν Βόινο-Γιασενέτσκι, κι ἔτσι ὁ σύζυγός της τοῦ ὑποσχέθηκε ὅτι, ἂν ἡ ἐγχείρηση γινόταν, τὴν ἑπομένη ἡμέρα ἡ εἰκόνα θὰ ἦταν στὴν θέση της. Ἡ ἐγχείρηση ἔγινε κι ἦταν ἐπιτυχής, καὶ ὁ σύζυγος τῆς ἄρρωστης κράτησε τὴν ὑπόσχεσή του., βλ. σχετ. Ἀρχιμ. Νεκταρίου Ἀντωνοπούλου, «Ἀρχιεπίσκοπος Λουκᾶς», ἔκδ. «Ἀκρίτας», Δ´ ἔκδ., Ἀθῆναι 2001, σελ. 103-104)

.       Μουσουλμάνος (λαθρο)μετανάστης σχετικὰ πρόσφατα μετέφερε τὴν γυναίκα του σὲ μαιευτήριο τῆς Πάτρας, γιὰ νὰ γεννήσει. Δὲν γνωρίζουμε ἂν ἦταν δημόσιο μαιευτήριο ἢ κάποιο Κέντρο Ὑγείας τῆς εὐρύτερης περιοχῆς τῶν Πατρὼν (οἱ μετανάστες συνηθίζουν καὶ πηγαίνουν σὲ Κέντρα Ὑγείας, ἀκόμα καὶ σὲ Ἀγροτικὰ Ἰατρεῖα, καὶ δέχονται νὰ ξεγεννήσουν τὶς γυναῖκες τοὺς ἀκόμα καὶ γιατροὶ ἀσχέτων εἰδικοτήτων π.χ. ὀφθαλμίατροι! ἀρκεῖ νὰ θεωρηθεῖ ἔκτακτο περιστατικό, γιὰ νὰ μὴν πληρώσουν τίποτα ἀπολύτως…). Μόλις ἔβαλαν τὴν γυναίκα του στὸν θάλαμο, γιὰ νὰ γεννήσει, πρόσεξε ὁ μουσουλμάνος τὴν εἰκόνα τῆς Παναγίας στὸν τοῖχο καὶ ἀμέσως εἶπε στὸν ὑπεύθυνο γιατρό:
– Αὐτὸ τὸ κάδρο (ἐννοοῦσε τὸ εἰκόνισμα) κατέβασέ το ἀμέσως ἀπὸ κεῖ. Δὲν θέλω μόλις γεννηθεῖ τὸ παιδί μου, νὰ δεῖ αὐτὸ τὸ πράμα!
.          Ἔγινε μία σχετικὴ φασαρία, ἡ γυναίκα ἀγχώθηκε καὶ γιὰ νὰ μὴν χειροτερέψουν τὰ πράγματα, οἱ ὑπεύθυνοι δέχθηκαν νὰ κατεβάσουν τὴν εἰκόνα τῆς Παναγίας (κακῶς), μὲ σκοπὸ νὰ τὴν ἀνεβάσουν ἀμέσως μετά.
.          Ὁ μουσουλμάνος ἔμεινε νὰ περιμένει στὴν αἴθουσα ἀναμονῆς, πότε θὰ τελειώσει ὁ τοκετός. Μετὰ ἀπὸ ὧρες βγῆκε ὁ γιατρὸς καὶ τοῦ ἀνακοίνωσε:
– Ἡ γυναίκα σου γέννησε φυσιολογικά. Ἐκείνη εἶναι καλά. Τὸ παιδί σου ὅμως γεννήθηκε τυφλό!
.        Ὄχι μόνο εἰκόνα τῆς Παναγίας δὲν θὰ δεῖ, ἀλλὰ οὔτε καὶ τίποτα ἄλλο στὸν κόσμο!

 ΠΗΓΗ: agioritikovima.gr

, , ,

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε