ΟΥΔΕΙΣ ΜΕΘ᾽ ΗΜΩΝ καὶ ΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΘΥΜΟΝ (Δ. Νατσιός)

Οδες μεθ’ ἡμν κα πάντες μέ… θυμν

 Γράφει ὁ Δημ. Νατσιός
Δάσκαλος-Κιλκίς

«Ατενοι, ο Ερωπαγοι, εναι νθρωποι χωρς θικ κα πίστη κα κρίμα στ φτα τους, τι νθρωπος κάνει τ φτα κα χι τ φτα τν νθρωπο». (Μακρυγιάννης)

.             Ἐδ κα 20 χρόνια πο γράφω-δημοσίευσα τ πρτο μου ρθρο σ τοπικ φημερίδα το Κιλκς μ τίτλο «ο φαυλότητα τς πολιτικς κα ο πολιτικοί της φαυλότητας»- δν κρυψα ποτ τν πέχθεια κα τν περιφρόνηση πο νιώθω γι τ καθάρματα τος Ερωπαίγους, λο ατ τ μνημονιακ σκυλολόι, τος δημίους τοῦ λαο μας.
.             Ἀπ’ λους τοὺς ερωπαϊκος λαούς, μες ο λληνες, βιώσαμε κα ζήσαμε τς μεγαλύτερες καταστροφς ξ ατίας τς κακουργίας τους. Κατάπιαμε τν μεγαλειώδη πάτη το «δυτικο πολιτισμο», πς δθεν δράζεται στν ρχαία θηναϊκ δημοκρατία, τς κοραϊκς νειροφαντασίες περ «μετακένωσης τν φώτων», κα τν μόνη «μετακένωση» πο γνωρίσαμε ταν το αματος κα τς καταστροφς τς πατρίδας μας. Ξεκίνησε τ «ματοβαμμένο» κρατίδιό μας λπίζοντας π τν Ερώπη προστασία κα λληλεγγύη.
.            Καρτερούσαμε «ο πάντοτ’ εκολόπιστοι κα πάντα προδομένοι» (Σολωμός), π τν «πολιτισμένη Ερώπη» βοήθεια κα συναντίληψη. π ποιά Ερώπη; π τν «πολιτισμένη Ερώπη» τν Κογκισταδόρες πο ξόντωσαν εκοσι κατομμύρια θαγενες της μερικς κα ξαφάνισαν ν ψυχρ τν πολιτισμό τους; Τν Ερώπη τς ερς ξέτασης, τν Σταυροφοριν κα το γίου Βαρθολομαίου; Τν «προοδευτικ» Ερώπη το κατακτητ μ τν τιάρα, το θηρίου τς Ρώμης, το Πάπα; Τν Ερώπη το δουλεμπορίου, τς ερς Συμμαχίας κα τν δύο παγκοσμίων νθρωποσφαγν το εκοστο αώνα;
.            Ἀνέφερα πρν τν Σολωμό. Σν χθές, 9 Φεβρουαρίου το 1857, κλεινε τ μάτια του  μεγάλος μας ποιητής. Κα πειδ τούτη τν κρίσιμη στιγμή, «δελφοί μας βρίσκει τ κακ κα θολώνει νος μας», πακούοντας κα στν ποιητικ προτροπ το λύτη, τν μνημονεύουμε, γιατί γραψε τν μνον χι ες τν λλάδα, λλ «ες τν λευθερίαν», θελε ν μς πε τι λλς κα λευθερία εναι πως ψυχ μ τ σμα. λλάδα χωρς τν λευτεριά, δν μπορε ν ζήσει. Καί, παναλαμβάνω, ο δυτικς δυνάμεις προκάλεσαν λες τς συμφορς το νεώτερου λληνισμο.
.             Δν ποδούλωσαν ο θωμανο τν βυζαντιν λληνισμό. Εχε ξουθενωθε, λεηλατηθε, κατακερματισθε π τς γριες πιδρομς τς παπικς ψευτοεκκλησίας. ποφρς μέρα το Γένους δν εναι 29 Μαΐου 1453, λλ 13 πριλίου 1204. Τότε «άλω Πόλις», χι π τος Τούρκους, λλ π τς ρδς τν σταυροφόρων-συμμοριν. Τ χρόνια τῆς δουλείας πέπεσαν λοι ο ρχαιοκάπηλοι κα γκληματίες ρπάζοντας τς ρχαιότητες, καταστρέφοντας Παρθεννες, μία Πνευματικ Γενοκτονία, πως προσφυς νομάστηκε. Κατ τν πανάσταση μς στελναν λιτήριους, τυχοδικτες τύπου Τσώρτς κα Κόχραν, μν ξεφύγουν τ σύνορα, στε ν περιοριστομε στ ποτελές, λυμφατικ κρατίδιο τς Μελούνας. π τν εσβολ το μπραμ κα τ γενοκτονία πο κολούθησε, π τν κρωτηριασμ το λεύθερου θνους, τς πεμβάσεις τν κανονιοφόρων, τος ποκλεισμος κα τς κατοχς ὣς τν τίμωση το 1897, π τν μικρασιατικ καταστροφ κα τν μφύλιο ὣς κα τν κυπριακ τραγωδία, πάντοτε μπροστ μας ο Ερωπαοι. Ο Τορκοι ταν κα εναι πειθήνια νεργουμένα τους. Κα πάντοτε βρισκαν πέντε δέκα μέτερα καθάρματα-Γραικύλους τς σήμερον, γι ν κάνουν τν βρόμικη δουλειά. «πακο στν Τρόικα» τσιρίζουν ο μνημονιακο λακέδες. « φιλήκοος τν ξένων εναι προδότης» τος ἀπαντᾶ  Καποδίστριας.
.              Εμαστε λας πληγωμένος. Κα ποιος πληγώνεται ντιστέκεται. Κα καλύτερη ντίσταση εναι ντεπίθεση. «Ν χτυπήσουμε» κα τν πιχειρούμενο «ξευρωπαϊσμ» τς πίστεώς μας». «ντολ γρ Κυρίου μ σιωπν ν καιρῷ κινδυνευούσης πίστεως. στε ὅτε περ Πίστεως λόγος, οκ στιν επεν, γ τίς εμί; ερεύς, ρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; Οδείς μοι λόγος κα φροντς περ το προκειμένου. Οά, ο λίθοι κεκράξονται, κα σ σιωπηλς κα φροντις», πάντες εθυνόμαστε κα πάντες θ λογοδοτήσουμε γι τυχν λιγωρία κα μέλεια, κατ τν γιο Θεόδωρο Στουδίτη. οκουμενικς θρόνος κηρύσσει, δεκαετίες τώρα, γυμνῇ τῇ κεφαλῇ, κα προσπαθε ν παρασύρει κα τοπικς κκλησίες, στν αρεση το Οκουμενισμο. Ν φύγει κα κκλησία π ατ τν παίσια φραγκοσφηκοφωλιά, τ Π.Σ.Ε.
.              «Ν χτυπήσουμε» τος ψευτομορφωμένους πο λυμαίνονται τν παιδεία μας. Τ σύγχρονα δεινὰ τῆς πατρίδας μας σ τέτοιους «ερωλιγούρηδες» (Ζουράρις) φείλονται. Ατο ο μιμαθες, ο νθρωποκάμπιες, πο λέει Κόντογλου, περιφρόνησαν τν λαό μας μ τ πάθος κάθε πεμπτοφαλαγγίτου. Κατακρεούργησαν τν γλώσσα μας, περιφρόνησαν τν παράδοσή μας, τν πίστη μας γι ν γίνουμε δθεν Ερωπαοι. ς τ χωνέψουμε: ξασθένιση τς ρθοδοξίας σημαίνει πλγμα στ θεμέλια του λληνισμο. Φτάνει τόσα χρόνια τ μπούκωμά μας μ τ ξυλοκέρατα, τς γουρονοτροφς τν Φράγκων. Λύκοι εναι προβατόσχημοι πο θέλουν ν μς ξαφανίσουν ς λα στορικό. Τέτοιοι ταν πάντα κα τώρα εναι χειρότεροι, γιατί στς μέρες μας, ποθηριώθηκαν.

.              Κλείνω μ δύο πεισόδια π τν πρόσφατη στορία μας. Τ χω ξαναγράψει, λλ τ παναλαμβάνω γι ν μν ξεχνομε ποιο ταν κα εναι ο Ερωπαοι «ταροι» μας.

.              «Στς ρχς τς Κατοχς, κα στν πλατεία το Κλαυθμνος, πο τν εχανε μεταβάλει ο Γερμανο σ χρο στάθμευσης, νας Γερμανς σωφέρ, τρωγε π’ τν καραβάνα το τ φαΐ του, καθισμένος στ σκαλοπάτι το ατοκινήτου του. τρωγε μ’ χορταγιά, ν γύρω του, ο λλοι πείναγαν. Τότε να παιδάκι, σια μ φτχτ χρονν, πλωσε τ χεράκι του, μ τν δέα τι κάτι θ το δινε γι ν ρίξη στ πεινασμένο στομάχι του, Γερμανς στρατιώτης. ντς μως στρατιώτης ν κάνη τότε μία νθρώπινη χειρονομία, κανε ατ τν λεειν κα βάρβαρη πράξη. φησε στ σιδερένιο σκαλ τ γιομάτη καραβάνα του, σηκώθηκε πάνου, ρπαξε τ μ πνεμα κεσίας τεντωμένο χέρι το παιδιο, τ στήριξε πάνω στ γόνατό του, κα μπροστ στ μάτια το κόσμου, τ σπασε στ δύο σν ξερ κλαδί». Κι ν τ μάτια το ρμένη δακρύζουν στ θύμηση τς σκληρς ατς εκόνας, μο προσθέτει:
μουνα ατόπτης μάρτυς. Κι φυγα π κε φτύνοντας ατν κα τ φυλή του λόκληρη».
Τ γεγονς περιέχεται στ βραβευμένο π τν καδημία θηνν, βιβλίο «Ο σφαγς το Καλαβρύτων», το Κώστα Καλαντζ . (θήνα 1962, σελ. 26).

.             Τ δεύτερο π τ βιβλίο το Χρ. γγελομάτη «Τ χρονικόν τῆς Μεγάλης Τραγωδίας».

.           «Ο παλαιότεροι θ νθυμονται τν δημοσιευθεσαν εδησιν ες τς θηναϊκς φημερίδας, μίαν μέραν το Φεβρουαρίου το 1924. Τ προσεγγίσαν ες τν Θεσσαλονίκην γγλικν πλοον ‘Ζάν’, μετέφερε 400 τόννους στν λλήνων τς Μικρς σίας, π τ Μουδανι ες τν Μασσαλίαν, πρς βιομηχανοποίησιν. Ο ργται το λιμένος Θεσσαλονίκης, πληροφορηθέντες τ γεγονός, μπόδισαν τ πλοον ν ποπλεύση, πενέβη μως γγλος πρόξενος κα πετράπη πόπλους». Τ πήγαιναν τ κόκκαλα τ ερ τν σφαγιασθέντων λλήνων γι «σαπούνι Μασσαλίας». Ο Τορκοι τ πούλησαν, ο Γάλλοι τ γόρασαν, ο γγλοι διευκόλυναν κα ο Γερμανο ργότερα μιμήθηκαν. λη Ερωπαϊκ νωση, δηλαδή.

  1. #1 ἀπὸ τὸν/τὴν I.N.K. στὶς 12 Φεβρουάριος 2015 - 4:28 μ.μ.

    Ἀγαπητέ Δημήτριε,
    Συγχαρητήρια!
    Ἐτσι ἀκριβώς ἐχουν τά γεγονότα μέ τούς δυνάστας μας τής ἀνθελληνικής Ε.Ε.
    Ι.Ν.Κ.

Σχολιάστε