Global mind control – Ἡ Προφητευμένη ἐποχὴ τοῦ RFID Chip
Τῆς Μαρίας Παπαδοπούλου
Οἱ ἀντιρρήσεις πολιτῶν γιὰ τὴν «Κάρτα τοῦ Πολίτου»
Σύμφωνα μὲ τὶς προθέσεις τοῦ ὑπουργοῦ Ἐσωτερικῶν ὅλοι οἱ Ἕλληνες πολίτες μέχρι τέλους τοῦ 2011 πρέπει ὑποχρεωτικὰ νὰ παραλάβουν τὴν «κάρτα τοῦ πολίτου». Πρῶτοι θὰ τὴν παραλάβουν οἱ ὑπηρετοῦντες στὰ σώματα ἀσφαλείας…. Οἱ ὑπηρετοῦντες στὰ σώματα ἔχουν ἤδη παραλάβει τὶς ἠλεκτρονικὲς «κάρτες», ἐκτὸς ἀπὸ ἐλαχίστους, ὅπως πληροφορήθηκα στὸ διαδίκτυο, οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται.
Ἐπιφυλάσσομαι μὲ τὰ ἑξῆς ἐρωτήματα: Οἱ ἕως τώρα διαφωνίες εἶναι περιορισμένες, ἂν ὄχι ἐλάχιστες. Γιατί ὅμως; Ἐπειδὴ οἱ ὑπόλοιποι ἐγκρίναμε τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ μέτρου αὐτοῦ, ἢ μήπως ἀκόμη δὲν γνωρίζουμε κατὰ πόσον μᾶς ἀφορᾶ; Γιατί δὲν ἐρωτηθήκαμε ἂν συναινοῦμε; Δὲν ἔπρεπε νὰ συζητηθεῖ στὴ Βουλὴ ὁ «ὑποχρεωτικὸς» χαρακτήρας τοῦ μέτρου; Εἶναι ἡ «κάρτα» μία ἁπλῆ ταυτότητα ἢ εἶναι προπαρασκευὴ μίας Ἠλεκτρονικῆς Ταυτότητας μὲ τὴν ὁποία παραχωροῦνται σταδιακὰ ὅλα τὰ προσωπικά μας δεδομένα στὸν ἐγκέφαλο-Ὑπολογιστὴ τῶν Βρυξελλῶν (κι ὄχι μόνον); Μόνον χριστιανοὶ ἐπικαλοῦνται λόγους ἀντιρρήσεων συνείδησης ἢ καὶ ἄλλες κατηγορίες πολιτῶν;
Ἀντιρρησίες μέχρι στιγμῆς: Μᾶλλον ὁλοένα καὶ πληθαίνει o ἀριθμὸς τῶν ἀνθρώπων ποὺ ἀρνοῦνται τὴ νέα ταυτότητα. Μέσῳ τοῦ Διαδικτύου, διαχειριστὲς ἱστολογίων, συνδρομητὲς τοῦ youtube καὶ ἄλλοι πολίτες, κατεβαίνουν σὲ συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας.
Τὰ πλεονεκτήματα καὶ μειονεκτήματα ἀπὸ τὴν χρήση ἠλεκτρονικῆς Ταυτότητας δὲν χωροῦν νὰ παρατεθοῦν στὶς γραμμὲς ἑνὸς μόνον ἄρθρου. Στὸ παρόν, ἂς προσέξουμε κάποια πράγματα γιὰ τὸ αἴτημα τῶν ἀντιρρησιῶν πού, ὡς Στάση, ἐνδεχομένως νὰ παρεξηγηθεῖ:
α) Τὴν ἀντίρρηση ἐξέφρασαν πρῶτα ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι ἐπικαλέστηκαν λόγο «Ὀρθόδοξης θρησκευτικῆς συνείδησης». Αὐτὸ δὲν σημαίνει ὅτι οἱ ὑπόλοιποι λόγοι ἀντίρρησης δὲν ἀφοροῦν καὶ πολίτες ποὺ ἔχουν διαφορετικὴ θρησκευτικὴ συνείδηση καθὼς καὶ πολίτες ποὺ βλέπουν μὴ-θρησκευτικοὺς λόγους. Διότι ἂν τὸ θέμα τῆς Ταυτότητας εἶναι πολιτικό, τότε ἀφορᾶ ὅλους τοὺς πολίτες.
β) Οἱ ἀντιρρησίες ζητοῦν τὸ μέτρο νὰ ἐπιβληθεῖ μὲ χαρακτήρα προαιρετικὸ κι ὄχι ὑποχρεωτικό. Ἔτσι, ὅσοι πολίτες ἐπιθυμοῦν νὰ «διευκολύνονται στὶς ἀγορές τους μέσῳ τῆς Κάρτας», νὰ τὴν δεχθοῦν, ἐνῶ ὅσοι δὲν θέλουν νὰ συμβληθοῦν στοὺς ὅρους τοῦ συστήματος τῆς πλατφόρμας της νὰ «συνεχίσουν οἰκειοθελῶς νὰ ταλαιπωροῦνται στὶς ἀγορές τους».
γ) Κανένας πολίτης νὰ μὴ ἀπολύεται ἀπὸ τὴν δουλειά του, ἐπειδὴ ἐπιλέγει νὰ φυλάξει τὰ προσωπικά του δεδομένα εἴτε ἐπειδὴ ἐπικαλεῖται προσωπικοὺς λόγους (λ.χ. θρησκευτικῆς) συνείδησης. Μὲ βάση τὸ Ἑλληνικὸ Σύνταγμα καὶ τὶς διακηρύξεις τῶν δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου, ἡ Πολιτεία πρέπει ὄχι μόνον νὰ μὴ θέσει ὑπὸ διωγμὸν ἀνθρώπους ἀλλὰ καὶ νὰ ἐπισημοποιήσει διὰ νόμου τὸν προαιρετικὸ χαρακτήρα τοῦ μέτρου. Μία τόσο σοβαρὴ ἀλλαγή, ἔπρεπε νὰ συζητηθεῖ στὴ Βουλὴ κι ὄχι νὰ περάσει τόσο συνοπτικὰ καὶ ἀθόρυβα. Ὁ πολίτης δὲν εἶναι ὑποχρεωμένος νὰ πείσει, οὔτε νὰ διαπραγματευτεῖ, οὔτε νὰ διαβουλευτεῖ τὴν ἀξιοπρέπειά του –κάτι τὸ ὁποῖο ἀνακοίνωσε πρόσφατα καὶ τὸ ΙΝΚΑ καταδικάζοντας ἀπερίφραστα τὰ προτεινόμενα μέτρα.
δ) Μόνον τὸ θρησκευτικὸ μέρος τῶν ἀντιρρήσεων ἀφορᾶ στὴν ἐπαλήθευση χριστιανικῶν προφητειῶν. Ὅσο κι ἂν κατηγοροῦνται ὡς «φονταμενταλιστές», εἶναι κακὸ νὰ ἐπικαλοῦνται κάποιοι καὶ θρησκευτικοὺς λόγους; Ἂν ἦταν «μειονότητα» δὲν θὰ τοὺς σεβόμαστε;
ε) Λέγεται ὅτι τὸ σύστημα ἐφαρμόσθηκε ἤδη στὴν Ἀμερικὴ καὶ σὲ «προηγμένες» χῶρες τοῦ ἐξωτερικοῦ. Στὴν πραγματικότητα, ὁ «Χαφιὲς τοῦ Καταναλωτοῦ», ὅπως μέχρι στιγμῆς χαρακτηρίσθηκε ἡ «κάρτα», δὲν ἔγινε δεκτὴ οὔτε κὰν ἀπὸ τὸν ἁρμόδιο ἐπίτροπο φορολογίας τῆς ΕΕ. Στὴν Γερμανία χρησιμοποιοῦν ἤδη ἕναν «πρόδρομο» τῆς ταυτότητας, τὴν «κάρτα» (μὲ τσὶπ) γιὰ τὰ ἀσφαλιστικὰ ταμεῖα. Ὡστόσο πρόσφατα, μέλη ὀργάνωσης τῶν Χάκερς ἀποδεικνύουν ὅτι οἱ πολίτες πρέπει νὰ ἀνησυχοῦν. Ἀποδεικνύουν, σὲ τηλεοπτικὴ ἐπίδειξη, ὅτι μποροῦν νὰ παραβιάζουν τὴν ἀσφάλεια τῶν εὐαίσθητων προσωπικῶν δεδομένων καὶ νὰ κάνουν ὑποκλοπὴ δακτυλικῶν ἀποτυπωμάτων καὶ ψηφιακῆς ὑπογραφῆς ἑνὸς ὁποιουδήποτε κατόχου κάρτας. Πληροφοροῦμαι ἐπίσης ὅτι, στὴν Αὐστραλία δὲν δέχτηκαν κάρτα μὲ τσίπ, γιὰ λόγους προστασίας εὐαίσθητων προσωπικῶν δεδομένων, στὴν Κύπρο διατηροῦν κάρτα μὲ ἀνενεργὸ ὅμως τσίπ, στὴν Ἀγγλία δὲν ἔγινε δεκτὴ λόγῳ τοῦ κόστους (ὑψηλότατο κόστος σαρωτῶν) καὶ τῶν ἀντιδράσεων γιὰ τὴν προστασία τῶν προσωπικῶν δεδομένων, ἐνῶ σὲ πολλὲς ἀκόμη χῶρες σημειώνονται ἀνάλογες διαμαρτυρίες πολιτῶν.
ϛ) Τὸ πολιτικὸ μέρος τῶν ἀντιρρήσεων, εἶναι βάσιμο καὶ ἰσχυρό. Ἐπικαλεῖται τὶς ἀρχὲς τῆς δικαιοσύνης, τῆς δημοκρατίας καὶ τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων. Ἡ Κάρτα Ἀσφάλισης, ἡ ἠλεκτρονικὴ φορολογικὴ κάρτα, ἡ «κάρτα πολίτη», συγκλίνουν σὲ μία ἠλεκτρονικὴ πολυ-Ταυτότητα, μὲ ἐνσωµατωµένο τσίπ, καὶ εἰδικὸ λογισµικό. Αὐτὸ ἐνημερώνει μία Βάση Δεδομένων μὲ πάσης φύσεως προσωπικὲς πληροφορίες. Δρομολογεῖ, ἔτσι, τὴν κατάργηση τοῦ Τραπεζικοῦ Ἀπορρήτου, τοῦ Ἰατρικοῦ Ἀπορρήτου, καὶ γενικὰ κάθε εἴδους ἀπορρήτου της ἰδιωτικῆς ζωῆς.
ζ) Δὲν διαφωνεῖ κανεὶς ὅτι ἡ κάρτα «διευκολύνει τὶς συναλλαγὲς» καὶ ἐξασφαλίζει ἐν μέρει «ἀσφάλεια τῶν πολιτῶν». Πῶς ὅμως; Ἡ Βάση Δεδομένων ἐνημερώνεται γιὰ τὴν οἰκονομική μας κατάσταση (ἀκίνητα, κινητὲς ἀξίες, λογαριασμοί, ὀφειλές), τὴν οἰκογενειακή, τὴν ὑγεία (φάρμακα, εἰσαγωγὲς σὲ νοσοκομεῖα, κληρονομικὸ ἱστορικό), τὶς μετακινήσεις καὶ κάθε δραστηριότητα. Στὰ Δεδομένα θὰ ἀποκτήσουν πρόσβαση ὅλοι οἱ τρίτοι ποὺ θὰ καλύπτουν τὴν διοικητικὴ καὶ ἐλεγκτικὴ ἀδυναμία τοῦ Κράτους, λ.χ. πολυεθνικές, ἀσφαλιστικές, τράπεζες, διαγνωστικὰ κέντρα, ἰδιωτικὰ γραφεῖα, εἰσπρακτικὲς κ.λπ., οἱ χάκερς,…ἀκόμη καὶ (ἐνδεχόμενα) ὁλοκληρωτικὰ καθεστῶτα… Προκαλοῦν τρόμο οἱ ξεκάθαρες, πλέον, δηλώσεις πολιτικῶν γιὰ τὴν ἀναγκαία παντοδυναμία μίας «παγκόσμιας διακυβέρνησης» -ποὺ θὰ ἐπιβάλλει ἕνα ὁλοκληρωτικὸ καθεστὼς μὲ χαρακτηριστικὰ ὑπερεθνικῆς κατοχῆς.
Μετὰ τὸ στάδιο ἐφαρμογῆς τῆς «κάρτας», ἀναμένεται νὰ μεταβοῦμε στὶς «ἐξελιγμένες» μορφές, δηλαδὴ τὴν ἐμφύτευση microchip RFID μέσα στὸ σῶμα μας καὶ τὴν παρακολούθηση τῆς ἰδιωτικῆς μας ζωῆς; Θέτω τὸν προβληματισμό, διότι ἤδη ἐμφυτεύονται τὰ RFID σὲ Ἀμερικανούς. Ξένα ρεπορτὰζ κάνουν λόγο γιὰ τὶς βιομετρικὲς ἐπιδράσεις τοῦ chip, σενάρια καταγγέλλουν ὅτι τὸ RFID μπορεῖ νὰ ἐπηρεάζει τὸ νευρικὸ σύστημα, τὴν ψυχολογία, τὸ σῶμα τοῦ κατόχου του καὶ νὰ καθιστᾶ κάθε ἄνθρωπο στὸ ἔλεος τῶν διαθέσεων καθεστώτων καὶ ἄγνωστων κέντρων ἀποφάσεων.
Ἐπιφυλάσσομαι λοιπὸν μὲ μία πρόβλεψη: Τί περιθώριο θὰ ἔχουμε γιὰ νὰ προλάβουμε νὰ ἀρνηθοῦμε τὸ RFID, ὅταν ἤδη θὰ ἔχουμε παραχωρήσει σὲ ἄγνωστους μηχανισμοὺς τὸ δικαίωμα πρόσβασης στὰ προσωπικά μας δεδομένα; Ὁπωσδήποτε, θὰ εἶναι ἀργά. Μήπως ἡ γνώμη μας καὶ τὰ δικαιώματά μας πρέπει νὰ λειτουργήσουν ἀπὸ τώρα; Ὅταν σωπαίνουμε ἢ στιγματίζουμε ἕναν κίνδυνο, τότε ἐνισχύουμε μία κρίση.
Πηγὴ : ἱστολόγιο http://mariapapadopoulou.blogspot.com/2010/11/blog-post_7249.html
καὶ «ΑΝΤΙΒΑΡΟ» (antibaro.gr)