ΝΕΚΡΟΤΗΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

  • Tὸ πρωὶ τῆς 21 Ἰουνίου 2010, στὶς 9:20, στὸ  Ρ/Σ Σκάι, στὴν ἐκπομπὴ τοῦ κ. Ἄρη Πορτοσάλτε μίλησε ἡ εἰδικὴ γραμματέας τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας κα Thaleia Dragona γιὰ τὸ Νέο Δημοτικὸ Σχολεῖο, ποὺ θὰ ξεκινήσει πιλοτικὰ ἀπὸ τὸ σχολικὸ ἔτος 2010-2011.
Εἶπε ὅτι ἀπὸ τὴν A´ καὶ τὴ Β´ Δημοτικοῦ τὰ παιδιὰ θὰ μαθαίνουν ἀγγλικά, γιὰ νὰ συνειδητοποιήσουν ὅτι ὑπάρχουν καὶ ἄλλες γλῶσσες ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἑλληνική.
[Σχόλιον «Χ.Β.»:  Θαυμάστε ἐπιχειρηματολογία τῆς dekaras. Ἂς τῆς δώσουν, λοιπόν, νὰ δοκιμάσει κανένα δηλητηριῶδες φίδι, γιὰ νὰ συνειδητοποιήσει ὅτι ὑπάρχουν κι ἄλλες διατροφικὲς συνήθειες στὸν πλανήτη μας ! Ἔχουν τέτοια πλέον βεβαιότητα καὶ μανία γιὰ τὰ σχεδιάσματά τους, ποὺ οὔτε νὰ τὰ καλλωπίσουν ἐξωτερικῶς δὲν ἐνδιαφέρονται]
Ἐπίσης, εἶπε ὅτι τὰ ἑλληνικὰ εἶναι μία μικρὴ γλώσσα (!) σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο, γιατί πολὺ λίγοι ἄνθρωποι μιλᾶνε ἑλληνικά.
(Μήπως ξεχνάει ἡ κυρία αὐτὴ τὴν ἐμβέλεια ποὺ εἶχε ἡ ἑλληνικὴ γλώσσα στὴν ἀρχαία ἑλλάδα, στὰ ἑλληνιστικὰ χρόνια, στὴν περίοδο τοῦ βυζαντίου; Μήπως εἶναι στὸ χέρι μας νὰ τὴν ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)
Σὲ ἐρώτηση τοῦ δημοσιογράφου γιὰ τὸ ἂν θὰ μποροῦσαν ἀντὶ τῶν ἀγγλικῶν στὴν Α´ δημοτικοῦ νὰ διδάσκονται τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικά, ἐκείνη ἀπάντησε ὅτι τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικὰ εἶναι πλέον μία νεκρὴ γλώσσα!
(Μήπως ξεχνάει ἡ κυρία ὅτι τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικὰ εἶναι ἡ μητέρα τῶν γλωσσῶν; Νὰ τῆς ὑπενθυμίσουμε ὅτι Ἕλληνες καθηγητὲς πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σὲ ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ἑλληνικὰ καὶ γίνονται ἀντιληπτοὶ γιατί οἱ ἑλληνικὲς λέξεις ποὺ χρησιμοποιοῦν εἶναι ρίζες ξένων λέξεων; Νὰ τῆς ὑπενθυμίσουμε ὅτι οἱ περισσότερες ἐπιστῆμες χρησιμοποιοῦν ὁρολογία μὲ ἑλληνικὲς λέξεις; Νὰ τῆς ὑπενθυμίσουμε ὅτι ἡ ἀρχαία καὶ ἡ νέα ἑλληνικὴ διδάσκεται σὲ ξένα πανεπιστήμια; Νὰ τῆς ὑπενθυμίσουμε ὅτι ἡ Καινὴ Διαθήκη γράφτηκε σὲ γλώσσα ἑλληνική;)
Ἐπίσης μίλησε γιὰ τὴ δασκάλα κὰ Νικοπούλου ποὺ δίδαξε στὴ Θράκη, ὅτι τὸ πέρασμά της ἀπὸ τὰ σχολεῖα στὰ Πομακοχώρια ἦταν ἀτυχές, «γιατί δίχασε τὴν τοπικὴ κοινωνία». (Ἀποσιωπᾶ τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ κ. Νικοπούλου προσπάθησε νὰ κάνει σωστὰ τὴ δουλειά της καὶ νὰ διδάξει τὴν ἑλληνικὴ γλώσσα στοὺς Πομάκους, ποὺ εἶναι Ἕλληνες πολίτες).
Ἐρωτῶ: ἡ ὕπαρξη τῶν ἀγγλικῶν ἀπὸ τὴν Α΄ καὶ Β΄ δημοτικοῦ δὲν θὰ προκαλέσει σύγχυση καὶ μαθησιακὲς δυσκολίες στὰ παιδιά;
[Σχόλιον «Χ.Β.»: Μὰ εἶναι ἡλίου φαεινότερον πὼς ἐκεῖ ἀκριβῶς στοχεύουν : στὴν πρόκληση ΣΥΓΧΥΣΕΩΣ. Ἄλλωστε ὅ,τι ἔχεις, αὐτὸ καὶ μεταδίδεις.]
Ἀντιθέτως, μετὰ ἀπὸ σχετικὲς ἔρευνες φαίνεται ὅτι τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικὰ βελτιώνουν τὶς ἀντιληπτικὲς καὶ ὀπτικὲς ἱκανότητες καὶ λειτουργίες τῶν παιδιῶν, ποὺ συνδέονται ἄμεσα μὲ τὴν ἐμφάνιση τῆς δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικὸ ἄρθρο τῆς Καθημερινῆς (Ἀρχαῖα Ἑλληνικὰ κατὰ δυσλεξίας, Ἀλεξάνδρα Κασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004, http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2004_105308).
ΠΗΓΗ : http://mkka.blogspot.com/ (Ἱστολόγιον Μητροπολ. Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας Ἀμβροσίου)
Σχόλιον «Χ.Β.»: Ἂς ὑπενθυμίσει κάποιος στοὺς Γραμματεῖς καὶ Φαρισαίους τῆς Ἀπο-παιδείας πὼς τὸ ὄνομα “θάλεια” εἶναι συγγενὲς μὲ τὸ «Θαλῆς» (π.χ. ὁ Μιλήσιος, προσωκρατικὸς φιλόσοφος· ἂν ἔχουν ἀκουστά !) καὶ προέρχεται ἀπὸ τὸ «θάλλω», ἀνθίζω. Ἀλλὰ ἐπειδὴ ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα ἔχει πεθάνει, γι’ αὐτὸ καλύτερα νὰ ἀντικατασταθεῖ τὸ θάλεια μὲ τὸ bloomy. Καὶ ἡ “βλακεία” μὲ τὸ “stupidity”.
Kαὶ ἂς τοὺς διευκρινίσει κάποιος πὼς ἡ νεκρότητα δὲν εἶναι ἱστορικὸ μέγεθος οὔτε  διαπολιτισμικὴ συνθήκη ἀλλὰ πνευματικὴ καὶ διαρκὴς μάστιγα, εἶναι ἡ κόλαση καὶ ἡ ἀηδιαστικὴ ἀποφορὰ σεσηπότος πνεύματος, ποὺ κουβαλάει κανένας μέσα του, ὅσο κι ἂν προσπαθεῖ νὰ τὸ κρύψει κάτω ἀπὸ πασαλείμματα ἀρωματικῶν ἀνθέων.

, ,

  1. Η «ΓΛΩΣΣΑ» ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ « Χριστιανικὴ Βιβλιογραφία

Σχολιάστε