ΑΡΑΓΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΟΝΕΙΣ ἢ ΜΟΥΜΙΕΣ;

ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Ἆραγε πόση ἐξηλιθίωση ἔχει ὑποστεῖ ὁ λαός, ὥστε νὰ χρειάζεται διαφώτιση γιὰ τὸ γεγονὸς ὅτι μέσα στὰ σχολεῖα  διακορεύουν τὰ μυαλὰ καὶ σὲ λίγο καὶ τὰ σώματα τῶν παιδιῶν του; Ὑπάρχουν ἆραγε γονεῖς ἢ ἔχουν μουμιοποιηθεῖ ἀπὸ τὴν Ἐργολαβία τῆς Ἀλλοτριώσεως;
.           
«Ἀποδόμηση τῶν ἔμφυλων στερεοτύπων» ὀνομάζεται ἡ τελευταία ἔμπνευση τῶν Ἐργολάβων τῆς Ἀλλοτριώσεως. Καὶ τὴν διδάσκουν στὰ παιδιά. Ἂς ξεκινήσουν ὅμως νὰ δίνουν οἱ ἴδιοι τὸ παράδειγμα. Ἀπὸ τὴν κορυφή. Ἂς ξυρίσει τὸ μουστάκι του καὶ ἂς κυκλοφορεῖ ὡς «Τούλα» ἢ «Ἀλέκα». Γιὰ νὰ τὸ δοῦν τὰ παιδιὰ μὲ τὰ μάτια τους τὸ μάθημα [τὴν «θεματικὴ ἑβδομάδα»] ζωντανό, ἐφαρμοσμένο καὶ νὰ «εὐαισθητοποιηθοῦν τὰ μέλη τῆς σχολικῆς κοινότητας σὲ ζητήματα ποὺ ἅπτονται τῆς Ἐκπαίδευσης γιὰ τὴν Ἀειφόρο Ἀνάπτυξη στοὺς τρεῖς βασικοὺς ἄξονες α) διατροφή, β) ἐξαρτήσεις, γ) ἔμφυλες ταυτότητες».

σχετ.: «ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ»

ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΦΡΟΝΗΣΕΙ

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε