«ΧΡΩΣΤAΜΕ Σ’ OΣΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑΝ»… ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ AΚΡΙΒΩΣ ΧΡΩΣΤAΜΕ; (Δ. Νατσιός)

 «Χρωστμε σ’ σους πέρασαν»…
Σ
ποιούς  κριβς χρωστμε;

Δημήτρης Νατσιὸς
δάσκαλος-Κιλκὶς

«Στὸν αὐτοματισμὸ καὶ στὴν ἀχρήστευση τῆς σκέψεως, βοηθοῦσε τὸ γεγονὸς ὅτι ὑπῆρχε πολὺ μικρὴ ἐκλογὴστὶς λέξεις. Τὸ λεξιλόγιο τῆς Νέας  Ὁμιλίας, σὲ σύγκριση μὲ τὸ δικό μας, ἦταν πολὺ μικρὸ καὶ ἀναζητοῦσαν διαρκῶς καινούργιους τρόπους νὰ τὸ λιγοστέψουν πιὸ πολύ. Ἡ Νέα Ὁμιλία διέφερε πραγματικὰ ἀπὸ ὅλες τὶς ἄλλες γλῶσσες σὲ τοῦτο: κάθε χρόνο γινόταν πιὸ φτωχὴ ἀντὶ νὰ ἐμπλουτίζεται. Κάθε ἀφαίρεση ποὺ τῆς ἔκαναν, ἦταν κέρδος, γιατί ὅσο λιγότερη εὐχέρεια ἔχει κανεὶς νὰ διαλέξει ἀνάμεσα σὲ λέξεις, τόσο μικρότερος εἶναι ὁ πειρασμὸς νὰ σκεφτεῖ. Ἔλπιζαν νὰ δημιουργήσουν τελικὰ μία ὁμιλία ποὺ θὰ ἔβγαινε ἀπὸτὸ λαρύγγι χωρὶς καμμιὰ συμμετοχὴ τοῦ ἐγκεφάλου». (Ὄργουελ, «1984», ἔκδ. Κάκτος, σελ. 305-6, 1978).

.                 Εἶναι γεγονὸς ἀναντίλεκτο ὅτι τοῦτα τὰ χρόνια τῆς λεγόμενης «πολιτικῆς ὀρθότητας», τὸπροσκύνημα οὐσιαστικὰ στὴν μεταμοντέρνα ἀνθρωπολογικὴ χωματερή, οἱ ποικιλώνυμες ἐξουσίες καὶπαραεξουσίες, βαπτίζουν μὲ λαοφιλεῖς λέξεις καὶ φράσεις  ἢ τουλάχιστον οὐδέτερες τὰ πράγματα ποὺ οἱλαοὶ ἀπεχθάνονται μὲ τὴν παλιά τους ὀνομασία. Προανέφερα τὴν «πολιτικὴ ὀρθότητα», ποὺ ἀποκρύπτει, ὅπως ἐξήγησα, τὴν χωματερή, τὴν παγκόσμια ἑστία σήψεως, ποὺ λέγεται εὐφημιστικῶς, δυτικὸς πολιτισμός. Εἶναι μία ὕπουλη μορφὴ λογοκρισίας. Δὲν ἐμποδίζει τὸ ὑπάκουο κοπάδι τῶν ἐξημερωμένων ψυχῶν νὰ πεῖκάτι, ἀλλὰ τὸ ὑποχρεώνει νὰ πεῖ κάτι, αὐτολογοκρινόμενο. Γι’ αὐτὸ βλέπουμε, σοβαροὺς κατὰ τὰ ἄλλα ἀνθρώπους, ὅταν ἐρωτηθοῦν, γιὰ παράδειγμα, γιὰ τὸ πρόβλημα τῆς λαθρομετανάστευσης -ἡ λέξη δὲν εἶναι τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας- νὰ προβαίνουν σὲ ὑποτιμητικοῦ χαρακτήρα ὁμολογίες τοῦ τύπου «ἐγὼ δὲν εἶμαι ρατσιστὴς ἢ φασίστας» καὶ τὰ λοιπά.
.                 Ἔχει ἐπιβληθεῖ, ἀπὸ τοὺς ἐθνομάχους γραικύλους, ἕνα ἰδιότυπο λεξιλόγιο, ἕνα γλωσσικὸμνημόνιο, χρησιμοποιοῦνται λέξεις εὔσημες, πού, ἐπαναλαμβάνω, καρυκεύουν δυσωδίες καὶ ἐπικαλύπτουν ἐλεεινὲς ἐπιδιώξεις.
.                 Διάβαζα μία ἀνακοίνωση στὶς 19 Αὐγούστου, τοῦ ὑπουργοῦ Μετανάστευσης κ. Μηταράκη. «Ἐλαιώνας: μετανάστες καὶ ἀλληλέγγυα ἄτομα ἀπειλοῦν τὸ προσωπικό μας, αὐτὸ δὲν θὰ γίνει ἀνεκτὸ καὶ ἡδομὴ θὰ κλείσει ὁπωσδήποτε».
.                 Στὸ προηγούμενο κείμενο περιέχονται τέσσερις λέξεις –τῆς Νέας Ὁμιλίας-  ποὺ ἐξωραΐζουν μία ἐφιαλτικὴ κατάσταση. Ποιές; Ὑπουργεῖο Μετανάστευσης, μετανάστες, ἀλληλέγγυοι, δομή. Τί θὰ πεῖὑπουργεῖο Μετανάστευσης; Μήπως βοηθᾶμε Ἕλληνες ποὺ μεταναστεύουν; Ὄχι. (Τὸ σωστὸ θὰ ἦταν νὰἱδρυθεῖ ὑπουργεῖο Παλιννόστησης. Νὰ γυρίσουν πίσω τὰ Ἑλληνόπουλα). Ἄρα, ὅπως τὸ διαβάζουμε, σημαίνει ὑποδοχῆς καὶ τακτοποίησης τῶν παράνομων μωαμεθανῶν μεταναστῶν. Ἐρωτῶ: Ἔπρεπε νὰ ὑπάρχει ξεχωριστὸ ὑπουργεῖο γιὰ τὸ αὐτονόητο ποὺ εἶναι ἡ φύλαξη τῶν συνόρων τοῦ κράτους ἀπὸ τὸν ἑλληνικὸστρατό; Καὶ ἂν θέλαμε ὑπουργεῖο νὰ ὀνομαστεῖ «ἀντιμετώπισης τῆς παράνομης μετανάστευσης».
.                 Ἡ δεύτερη λέξη: Μετανάστες. Εἶναι μετανάστες; Οἱ Πακιστανοί, ποὺ ἄρχισαν νὰ ξεθαρεύουν καὶ νὰ ἀποκαλύπτουν τὶς «πολιτισμικές τους ἰδιαιτερότητες», εἶναι μετανάστες; Δὲν καπνίζουν τὰ μάτια μας ἀπὸὀργή, ὅταν διαβάζουμε γιὰ βιασμοὺς καὶ ἀσύλληπτης, πρωτοφανοῦς κτηνωδίας ἐγκλήματα ἀπὸ τοὺς εὐεργετημένους αὐτοὺς ἀνθρώπους; (Ἄλλος στὴν μέση του δρόμου, στὴν Κυψέλη, τὴν ἔσφαξε στὸ γόνατο. Στὴν Λάρισα ἐξαφανίστηκε, ἀφοῦ κατακρεούργησε τὴν ἄτυχη γυναίκα. Ὁ δράστης τῆς δολοφονίας ἑνὸς βασανισμένου παιδιοῦ, τόλμησε νὰ προβάλει ὡς δικαιολογία ὅτι ἐξύβρισε τὸ θύμα τὸ κοράνι. Εἶναι ἡ “ὑπερασπιστική του γραμμή”, ὅπως λέγεται. Ποὺ σημαίνει ὅτι εἶναι ἀναπαυμένος, χωρὶς τύψεις, ἔπραξε «θεάρεστον» ἔργο. Καταλαβαίνουμε μὲ τί ἀνθρώπους ἔχουμε μπλέξει καὶ τί μᾶς περιμένει, ὅταν μὲ τὴν πάροδο τοῦ χρόνου κερδίσουν καὶ ἄλλα δικαιώματα ἢ πληθυνθοῦν;).
.                 Τί συζητᾶ ὁ ἁπλὸς κόσμος, ὅταν συλλαμβάνονται.
– Καὶ τί ἔγινε; Σὲ λίγα χρόνια θὰ βγεῖ καὶ θὰ κάνει χειρότερα!! Λαθρομετανάστες εἶναι καὶ καλὰ θὰ κάνει ὁλαός, ὅπως μὲ τὴν ὀνομασία τῶν Σκοπίων, νὰ μὴν ὑποκύπτει στὴν πολιτικὴ ὀρθότητα-λογοκρισία, στὴ Νέα Ὁμιλία. Ὅσο φοβόμαστε νὰ μιλήσουμε, τὰ πράγματα θὰ γίνονται χειρότερα. Εἴμαστε ὁ λαὸς καὶ εἶναι μία δράκα χωρὶς ἱερὸ καὶ ὅσιο.
.                 Τί θὰ πεῖ ἀλληλέγγυοι; Ποιοί εἶναι αὐτοὶ οἱ πολὺ καλοὶ ἄνθρωποι τῆς ἀλληλεγγύης καὶ τῆς συμπόνιας; Στὰ ἐπεισόδια στὴν «δομὴ φιλοξενίας» συμμετεῖχαν καὶ ἰθαγενεῖς ἀλλὰ καὶ ἀρκετοὶ ξένοι, Ἄγγλοι, Γάλλοι… Πορτογάλοι. Τί εἶναι αὐτοί; Ἀμόρφωτα περιθώρια καὶ τεμπέληδες ἐθνομηδενιστές, συνεπικουρούμενοι ἀπὸ ναυάγια τῆς Εὐρώπης, συνήθως ὑπὸ τὴν ἐπήρεια οὐσιῶν, ποὺ ἐκμεταλλεύονται τὴν γενικευμένη ἀτιμωρησία. Στὶς χῶρες τους πέφτει ξύλο καὶ φυλάκιση, ἐδῶ βαπτίζονται ἀλληλέγγυοι, ἀξιομίμητης συμπεριφορᾶς. Τί νὰ κάνουμε; ὅσο μᾶς κυβερνοῦν τὰ πολιτικὰ σάβανα, αὐτὰ θὰ παθαίνουμε…
.                 Μιλᾶμε καὶ γιὰ «δομὲς φιλοξενίας». Σκληρὴ φράση! Ἔπρεπε νὰ τὶς ποῦμε «χῶροι ἀγκαλιᾶς καὶπεριποίησης» ἢ «οἶκοι στοργῆς καὶ λατρείας». Ἐπειδὴ αὐτοκτονεῖ ἐν θριάμβῳ ἡ ξεδοντιασμένη Εὐρώπη, πρέπει νὰ στοιχιστοῦμε; Μπορεῖ κάποιος νὰ ἀπαντήσει, χωρὶς τὰ γνωστὰ νεοταξικὰ σαλιαρίσματα καὶ τὶς ἀ(κατα)νόητες ψευτοπροοδευτικὲς σαχλολογίες, γιατί εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ ὑποδεχόμαστε Πακιστανούς, λαὸς ἐμφανέστατα ἐχθρικός, μὲ ἤθη καὶ ἔθιμα «βαρβαρικῆς ἁλώσεως»; Ὅταν λέει ὁ ποιητὴς «χρωστᾶμε σ’ ὅσους πέρασαν», συμπεριλαμβάνει αὐτὸ τὸ χρέος καὶ τοὺς Πακιστανούς; Κανεὶς δὲν τοὺς θέλει, τοὺς θεωροῦμε ἀπειλή, ἐπιβαρύνουν κρατικὲς δομές, αὐξάνουν τὴν ἐγκληματικότητα, δὲν πρόκειται ποτὲ μὰ ποτὲ νὰ ἀφομοιωθοῦν καὶ ὅμως τοὺς ὑποδεχόμαστε. Εἶναι ἢ δὲν εἶναι παράνοια αὐτό; Θὰ ποῦν κάποιοι κάνουν τὶς «βαριές», χειρωνακτικὲς δουλειὲς ποὺ δὲν τὶς καταδέχονται τὰ μοσχοαναθρεμμένα Ἑλληνόπουλα, δουλεύουν στὰ χωράφια μας, μαζεύουν τὶς ἐλιὲς ἢ τὶς φράουλες. Μάλιστα. Κάνω μία ὑπόθεση ἐργασίας. Σὲ περίπτωση ἑλληνοτουρκικῆς σύρραξης, οἱ Πακιστανοὶ τῆς Ἑλλάδας, τί θὰ κάνουν; Ὅλοι ἔχουν «ἔξυπνα», πανάκριβα κινητά. Ἂν λάβουν ἐντολὴ δολιοφθορᾶς, «πέμπτη φάλαγγα» ὀνομάζεται αὐτό, ἀπὸ ἀπέναντι, ἀπὸ κάποιον ἀνισόρροπο τύπου Μπαχτσελί, κήρυξη «τζιχάντ», πολέμου κατὰ τῶν ἀπίστων, πῶς θὰ ἀντιμετωπιστοῦν, ἀφ’ ὅσον εἶναι διεσπαρμένοι σ’ ὅλη τὴν χώρα καὶ ὄχι σὲ ἐλεγχόμενες καὶφυλασσόμενες «δομές»; Ὑπάρχει πρόβλεψη γι’ αὐτό; Κοχλάζον νεανικὸ αἷμα, σκληροτράχηλοι, φανατικοὶμωαμεθανοὶ εἶναι, πῶς θὰ τοὺς ἀντιμετωπίσουν οἱ ἀβροδίαιτοι γηγενεῖς, ποὺ κουρνιάζουν ἀμέριμνοι στὶς ὄχθες τῶν πισίνων (ἢ πισινῶν ποὺ θὰ ‘λέγε ὁ τραγικὸς ΓΑΠ) καὶ ἀπολαμβάνουν εὐωχούμενοι τὰ «φρέντο» στὶς ἐθνικὲς ξαπλῶστρες; Τὸ κρίσιμο ἐρώτημα εἶναι: τὸ κράτος ποὺ τοὺς φιλοξενεῖ θὰ ὑποστηρίξουν ἢ τὸκράτος ποὺ ὀνειροφαντάζεται νὰ γίνει ὁ σημαιοφόρος τοῦ Ἰσλάμ; Τὸν Μητσοτάκη ἢ τὸν Ἐρντογάν;
.                 Ἴσως δὲν ἔχουν κατανοήσει ἀρκετοὶ ὅτι ἄλλο ἡ ἔννοια τοῦ πλησίον καὶ ἄλλο ἡ ἐθνικὴ ἀπειλή. Ὅταν φτάνει ἕνας μαθητὴς στὸ κατώφλι τῆς αἴθουσας, δὲν θὰ τὸν διώξω, ἀλλὰ θὰ τὸν ὑποδεχθῶ, θὰ τὸν ἀγκαλιάσω καὶ θὰ τοῦ μάθω ἑλληνικὰ γράμματα, χωρὶς νὰ μὲ ἐνδιαφέρει ἡ καταγωγή του. Ὅταν ὅμως χιλιάδες 25άρηδες,  συνωστίζονται στὰ σύνορα, στὸν Ἔβρο, σταλμένοι καὶ σπρωγμένοι ἀπὸ τὸ κράτος-συμμορία, τὴν Τουρκία, τότε μιλᾶμε γιὰ ἀπροκάλυπτη ἐπίθεση κατὰ τῆς ἐθνικῆς ἀσφάλειας καὶ κυριαρχίας καὶ ὀφείλω νὰ τοὺς ἀποκρούσω ὡς πολέμιους τοῦ κράτους μου, ὅπως κι ἔγινε στὸν Ἕβρο.  Αὐτὸ δὲν κατάλαβαν κάποιοι καὶ μεταβαλλόμαστε σὲ ἐμιράτο τῆς Εὐρώπης. Τὰ ἐπιχείρα τῆς ἀφροσύνης μας θὰ τὰλουστοῦμε στὰ ἄμεσο μέλλον…

, , ,

  1. Σχολιάστε

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

%d ἱστολόγοι ἔχουν δηλώσει ὅτι αὐτὸ τοὺς ἀρέσει: