ΑΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ (Γ. Ν. Παπαθανασόπουλος) [«στὴν Δημοκρατία τῆς Φούσκας»]

Ἀμάθεια καὶ σκοπιμότητα

Τοῦ Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛ.»: Ἀπὸ πολλὰ χρόνια θὰ ἔπρεπε ἡ συνταγματικὴ καὶ διεθνὴς ὀνομασία τῆς Ἑλλάδος νὰ εἶναι «Δημοκρατία τῆς ΦΟΥΣΚΑΣ»! Ἡ «φούσκα» διαποτίζει τὰ πάντα. Τὰ Πολιτικά, τὰ κοινωνικὰ καὶ μαζὶ τὰ ἐκκλησιαστικά.

.           Τὰ περισσότερα μέλη τῆς κυβέρνησης Τσίπρα εἶναι γνωστὸ ὅτι ἀγνοοῦν τὴν ἐκκλησιαστικὴ καὶ πολιτικὴ ἱστορία τῆς Ἑλλάδος καὶ ἀπορρίπτουν ὡς «ἀναχρονιστικὴ» τὴν ἑλληνορθόδοξη Παράδοση τῶν πολιτῶν της καὶ τὴν ἰδιοπροσωπία τους. Δὲν εἶναι ὅμως μόνο ἀμάθεια. Κρύβεται καὶ ἰδεολογικὴ σκοπιμότητα. Μὲ τὶς παρεμβάσεις του τὸ ΣΥΡΙΖΑϊκό κράτος ἐπιδιώκει νὰ «ἐκσυγχρονίσει» τοὺς Ἕλληνες. Τὰ στελέχη του ἔχουν ἕνα σύμπλεγμα μιμητισμοῦ. Θεωροῦν ὅ,τι ἀλλοδαπὸ «προοδευτικό». Ὁ μιμητισμὸς εἶναι παλιὰ ἀσθένεια κάποιων Ἑλλήνων. Ὁ Ἀλέξανδρος Παπαδιαμάντης, τὸ 1893, ἔγραψε στὸν «Λαμπριάτικο ψάλτη»:
.           «Ἄγγλος ἢ Γερμανὸς ἢ Γάλλος δύναται νὰ εἶναι κοσμοπολίτης ἢ ἀναρχικὸς ἢ ἄθεος ἢ ὁ,τιδήποτε. Ἔκαμε τὸ πατριωτικὸν χρέος του, ἔκτισε μεγάλην πατρίδα. Τώρα εἶναι ἐλεύθερος νὰ ἐπαγγέλλεται χάριν πολυτελείας τὴν ἀπιστίαν καὶ τὴν ἀπαισιοδοξίαν. Ἀλλὰ ὁ Γραικύλος τῆς σήμερον ὅστις θέλει νὰ κάμη δημοσίᾳ τὸν ἄθεον ἢ τὸν κοσμοπολίτην, ὁμοιάζει μὲ νάνον ἀνορθούμενον ἐπ’ ἄκρων ὀνύχων καὶ τανυόμενον νὰ φθάση εἰς ὕψος καὶ φανῆ καὶ αὐτὸς γίγας…».
.            Τὰ μέτρα ποὺ ἐξήγγειλαν πανηγυρικὰ μαζὶ ὁ Ἀλ. Τσίπρας μὲ τὸν κ. Ἱερώνυμο περὶ «οὐδετερόθρησκου κράτους» καὶ περὶ τῆς διακοπῆς τῆς μισθοδοσίας τῶν κληρικῶν ἀπὸ τὸ δημόσιο εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ πολλὰ γεγονότα, ποὺ ἀποδεικνύουν τοῦ λόγου τὸ ἀληθές. Τὸ λυπηρὸ εἶναι ὅτι στὴν ἄγνοια καὶ στὴν ἰδεολογικὴ ἐμμονὴ τοῦ Ἄλ. Τσίπρα συμφώνησε ὁ ἐντεταλμένος νὰ προστατεύει τὸ ποίμνιό του Ἀρχιεπίσκοπος.
.           Μία παράκληση πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο: Νὰ σταματήσει νὰ ἐπισείει τὴν προειδοποίηση ὅτι κάτι σοβαρὸ ἔχει νὰ πεῖ ἀργότερα καὶ νὰ ἀποδείξει ὅτι εἶναι «φούσκα» τὰ ὅσα ἔχουν ἀγανακτήσει κλῆρο καὶ λαό. Φτάνει πιά. Ἔχει καταντήσει κουραστικὸ ἀπὸ χρόνια πολλὰ ὁ δικός του λόγος νὰ ἀποδεικνύεται «φούσκα». Νὰ ὑπόσχεται ὅτι ἔχει νὰ πεῖ ἢ νὰ ἀποδείξει πολλὰ καὶ ποτὲ τίποτε νὰ μὴν ἀποκαλύπτει ἢ νὰ μὴν ἀποδεικνύει. Τίποτε ἄλλο σήμερα δὲν ἔχει νὰ πεῖ στὸν πιστὸ ἑλληνικὸ λαό, παρὰ νὰ τοῦ ζητήσει ταπεινὰ συγγνώμη γιὰ ὅσα συμφώνησε μὲ τὸν Ἀλ. Τσίπρα.
.           Τὸ ἄλλος γεγονός, ποὺ δείχνει ἄγνοια τῶν ἐκκλησιαστικῶν εἶναι ὁ τρόπος ποὺ ὁ Ἀλ. Τσίπρας χειρίστηκε τὸ Φανάρι στὸ θέμα τῆς συμφωνίας του μὲ τὸν κ. Ἱερώνυμο. Τὸ ἀγνόησε στὴ μεταβολὴ τοῦ ἄρθρου 3 τοῦ Συντάγματος καὶ στὸ θέμα τῆς μισθοδοσίας τῶν κληρικῶν. Ὁ κ. Γαβρόγλου δὲν ἤξερε στὸ Φανάρι πῶς νὰ δικαιολογήσει τὸ ἀτόπημα, τὸ πὼς δηλαδὴ μὲ τὴ συμφωνία περιλαμβάνεται ὁ ὑπὸ τὴ δικαιοδοσία του κλῆρος τῆς Κρήτης καὶ τῆς Δωδεκανήσου, χωρὶς προηγουμένως ἡ κυβέρνηση νὰ ἔχει ζητήσει τὴν ἄποψή Του.
.           Μὲ τὴ συμφωνία μὲ τὸν κ. Ἱερώνυμο ἐν ἀγνοίᾳ τοῦ Φαναρίου ὁ Ἀλ. Τσίπρας αὐτοπαγιδεύθηκε. Ἢ θὰ ἐντάξει στὴν ἀπόλυση ἀπὸ τὸ Δημόσιο καὶ τὸν κλῆρο τῆς Κρήτης καὶ τῆς Δωδεκανήσου, ὁπότε αὐτὸς θὰ προστεθεῖ στὸν ἀδικούμενο ὑπόλοιπο κλῆρο τῆς Ἑλλάδας, ἢ θὰ τὸν ἀφήσει ἐκτὸς ἀπόλυσης, ὅποτε θὰ ἀντιμετωπίσει τὴ διπλὴ ἀγανάκτηση τῶν κληρικῶν τῆς ὑπόλοιπης Ἑλλάδος, γιὰ τὴν ἀπόλυση καὶ γιὰ ἄνιση μεταχείριση.-

Advertisements

  1. Σχολιάστε

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

%d ἱστολόγοι ἔχουν δηλώσει ὅτι αὐτὸ τοὺς ἀρέσει: