ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ «ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ»…!

Ὁ «Μεγάλος δελφς» γκαθίσταται κα στ Disney World.

Σχόλιο ἱστολογίου «ID-ont»: Τὸ κατωτέρω δημοσίευμα (συμπλ. «ΧΡ. ΒΙΒΛ.»: τῆς ἐφημ. «ΒΗΜΑ») κλείνει ὡς ἑξῆς: «Σύμφωνα μὲ κάποιους ὀπαδοὺς θεωριῶν συνωμοσίας, ἡ Disney, μὲ τὸ μπρασελὲ αὐτό, συμμετέχει οἰκειοθελῶς σὲ μία ἀπὸ τὶς μεγαλύτερες παγκόσμιες δοκιμὲς τοῦ μικροτσὶπ RFID πρὶν ἀπὸ τὴν εἰσαγωγή του, σὲ λίγα χρόνια ἀπὸ τώρα, σὲ κάθε κάτοικο τῆς Δύσης».
.          Ὅμως, ἀγαπητὸ ΒΗΜΑ, εἶναι θεωρία συνωμοσίας ἢ πραγματικότητα ποὺ ἔρχεται ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη; Εἶναι ἢ δὲν εἶναι Πλαστικὴ Κάρτα μὲ RFID; Σαφέστατα καὶ εἶναι. Θέλουν ἢ δὲν θέλουν νὰ δοθεῖ σὲ κάθε πολίτη αὐτοῦ τοῦ πλανήτη, ἀπὸ τὸ Ἀφγανιστὰν μέχρι τὴν Ἀγγλία καὶ ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα (βλ. δηλώσεις τοῦ ΓΑΠ καὶ τόσων ἄλλων Ἑλλήνων πολιτικῶν) μέχρι τὴν Ἀμερική; Ὄχι ἁπλῶς θέλουν, ἔχουν λυσσάξει νὰ τὴν δώσουν. Κατὰ συνέπεια τὸ μόνο σίγουρο εἶναι ὅτι ΔΕΝ εἶναι θεωρία συνωμοσίας.
.          Καταλήγοντας, γιὰ νὰ θέλεις νὰ λέγεσαι ὑπεύθυνο καὶ σοβαρὸ μέσο ἐνημέρωσης, ἔχεις ὑποχρέωση νὰ μὴν κοιτᾶς μὲ μυωπικὰ γυαλιὰ τὶς εἰδήσεις, ἀλλὰ νὰ τὶς παρουσιάζεις στὴν πραγματική τους διάσταση καὶ νὰ μὴν βαφτίζεις “θεωρίες συνωμοσίας” τὶς πραγματικὲς συνωμοσίες ἐναντίον τῶν ἐλευθεριῶν τῶν πολιτῶν τῆς Εὐρώπης καὶ τοῦ ὑπόλοιπου κόσμου…

 TO BHMA: Ὁ “Μεγάλος Ἀδελφὸς” ἐγκαθίσταται
καὶ στὸ Disney World.
Προσφέρει στοὺς ἐπισκέπτες τοῦ πάρκου τῆς Φλόριντα
βραχιόλια τεχνολογίας ταυτοποίησης ραδιοσυχνοτήτων

.        Ἀντιδράσεις ἔχει προκαλέσει στὶς ΗΠΑ ἡ πρωτοβουλία τῆς Walt Disney Company νὰ προσφέρει προαιρετικὰ στοὺς ἐπισκέπτες τοῦ πάρκου Disney World στὸ Ὀρλάντο τῆς Φλόριντα τὰ λεγόμενα «βραχιόλια τεχνολογίας ταυτοποίησης ραδιοσυχνοτήτων» ἢ RFID. Ὅποιος θέλει νὰ συμμετάσχει στὸ πρόγραμμα «MyMagic+» τῆς Disney, θὰ ἐξοπλίζεται μὲ ἕνα ἠλεκτρονικὸ μπρασελὲ ποὺ θὰ λειτουργεῖ ὡς κλειδὶ τῶν ἐπισκεπτῶν, εἰσιτήριο γιὰ τὸ πάρκο καὶ λογαριασμὸς πληρωμῶν – «τρία σὲ ἕνα».
.        Ὡστόσο, πολλοὶ θεωροῦν πὼς τὰ βραχιόλια αὐτά, ποὺ ὀνομάστηκαν «MagicBands» κι ἔχουν σχεδιαστεῖ μὲ τὴν τεχνολογία ταυτοποίησης ραδιοσυχνοτήτων (RFID), δηλαδὴ ἕνα ἀσύρματο σύστημα ποὺ μεταφέρει προσωπικὰ δεδομένα ἀπὸ μικροσκοπικὲς ἐτικέτες, εἶναι ἀκόμη μία ἀπόδειξη πὼς ὁ «Μεγάλος Ἀδελφὸς» καραδοκεῖ παντοῦ καὶ παρακολουθεῖ κάθε μας κίνηση, ὁπουδήποτε κι ἂν βρισκόμαστε. Κι αὐτὸ γιατί τὰ MagicBands θὰ περιλαμβάνουν προσωπικὲς πληροφορίες γιὰ τοὺς πελάτες, ὅπως τὸ ὄνομα τοῦ χρήστη καὶ τὴν ἡμερομηνία γέννησής τους, ἔτσι ὥστε νὰ διευκολύνει, σύμφωνα μὲ τὴν ἐπίσημη ἀνακοίνωση τῆς Disney, «μία ἀκόμη πιὸ συναρπαστικὴ ἐμπειρία μέσα στὸ πάρκο».
.        Τὰ μπρασελὲ ἀπὸ καουτσούκ, μέσα ἀπὸ τὸ μικροτσὶπ αὐτό, ἐκτὸς τοῦ ὅτι ἐπιτρέπουν στοὺς ἐπισκέπτες νὰ ἀγοράσουν εἰσιτήρια, νὰ ἀγοράσουν φαγητὸ καὶ νὰ περάσουν ἀπὸ τὰ διάφορα παιχνίδια, ἐπίσης παρακολουθοῦν τοὺς περίπου 30 ἑκατ. ἐπισκέπτες τοῦ Disney World ἐτησίως ποῦ πηγαίνουν καὶ τί ἀγοράζουν μέσα στὸ πάρκο ψυχαγωγίας, ποιὰ ἀξιοθέατα ἐπισκέφθηκαν, πόσες ἀγορὲς ἔχουν κάνει καὶ μὲ πόσους χαρακτῆρες τῆς Disney σταμάτησαν γιὰ νὰ φωτογραφηθοῦν.
.        Εἶναι δηλαδή, μὲ ἄλλα λόγια, ποτελεσματικ ργαλεο συλλογς προσωπικν δεδομένων σχετικ μ τς συνήθειες τν καταναλωτν. Ἡ Disney θέλει νὰ συγκεντρώσει ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερες πληροφορίες γιὰ τοὺς πελάτες της, προκειμένου νὰ κάνει τὰ προϊόντα της, μελλοντικά, ἀκόμη πιὸ «στοχευμένα».
.        «Εἶναι ξεκάθαρο πὼς μία τέτοια τεχνολογία διευκολύνει ἀφάνταστα τὸ ἔργο τῶν ἀνὰ τὸ κόσμο ὑπευθύνων μάρκετινγκ, ὅμως ἐδῶ τὸ ζήτημα εἶναι νὰ ἐντοπίσουμε τὴ διαχωριστικὴ γραμμὴ ἀνάμεσα στὴν χρήση μιᾶς πληροφορίας καὶ τὴν κατασκοπεία προσωπικῶν δεδομένων», τονίζει ὁ Νὶκ Πικλς, διευθυντὴς τῆς ΜΚΟ «Big Brother Watch», μὲ τὴν Disney νὰ ἀπαντάει πώς, οὕτως ἡ ἄλλως, τὸ βραχιόλι αὐτὸ εἶναι «προαιρετικό».
.        Τὸ RFID (ἀκρωνύμιο τοῦ Radio Frequency Identification, δηλαδὴ «ταυτοποίηση μέσῳ ραδιοσυχνοτήτων») εἶναι ἕνα σύστημα ἀσύρματης ἀναγνώρισης ἀντικειμένων ποὺ χρησιμοποιήθηκε γιὰ πρώτη φορὰ ἀπὸ τὴν Πολεμικὴ Ἀεροπορία τῆς Βρετανίας κατὰ τὴ διάρκεια τοῦ Β´ Παγκοσμίου, γιὰ τὴν ἀναγνώριση καὶ τὴ διάκριση τῶν ἐχθρικῶν ἀπὸ τὰ φιλικὰ ἀεροπλάνα.
.        Ἔχει χρησιμοποιηθεῖ ἐδῶ κι ἀρκετὰ χρόνια γιὰ τὴν παρακολούθηση τῶν ἀποθεμάτων τῶν προϊόντων σὲ διάφορες βιομηχανίες, ἀλλὰ καὶ σὲ ἐτικέτες ποὺ προσαρτῶνται σὲ κονκάρδες, κάρτες διέλευσης, ἀκόμα καὶ διαβατήρια.
.        Σύμφωνα μὲ κάποιους ὀπαδοὺς θεωριῶν συνωμοσίας, ἡ Disney, μὲ τὸ μπρασελὲ αὐτό, συμμετέχει οἰκειοθελῶς σὲ μία ἀπὸ τὶς μεγαλύτερες παγκόσμιες δοκιμὲς τοῦ μικροτσὶπ RFID πρὶν ἀπὸ τὴν εἰσαγωγή του, σὲ λίγα χρόνια ἀπὸ τώρα, σὲ κάθε κάτοικο τῆς Δύσης.  (http://www.tovima.gr/world/article/?aid=500528)

, , , , ,

  1. Σχολιάστε

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

%d ἱστολόγοι ἔχουν δηλώσει ὅτι αὐτὸ τοὺς ἀρέσει: