Η ΔΥΣΩΝΥΜΗ ΥΠΕΡΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Μὲ ἁδρὲς γραμμές  ὁ Πανοσ. Ἀρχιμ. π. Σαράντης Σαράντος, προχθὲς Δευτέρα 14.06.2010, σὲ ὁμιλία του στὸν Ἱ. Ν. Κοιμ. Θεοτόκου  Ἀμαρουσίου, κάνοντας μιὰ ἀναγκαία ἱστορικὴ ἀναδρομή,  περιέγραψε  ἐκεῖνες τις  διαδικασίες  τῶν παρελθουσῶν κυβερνήσεων  ποὺ εἶχαν ὡς στόχο τὴν δημιουργία τῶν καταλλήλων νέο-ἐποχήτικων  ὑποδομών  (συνθήκη Σένγκεν,  ΕΚΑΜ,  ΑΜΚΑ κλπ) γιὰ τὴν  πραγματοποίηση τοῦ “ὁράματος”  τῆς παγκόσμιας ψηφιακῆς διακυβερνήσεως, γιὰ νὰ φτάσουμε τελικὰ  σήμερα  στὸ  σημεῖο  ὅπου ὁ  Ἕλληνας Ὀρθόδοξος πολίτης  ὁδηγεῖται σὲ ψηφιακὴ αἰχμαλωσία καὶ  πνευματικὴ ἀποστασία.
Ἀφοῦ ὁλοκλήρωσε  τὴν ἱστορικὴ αὐτὴ ἀναδρομὴ ἀναφερόμενος στὶς δηλώσεις  ξένων καὶ Ἑλλήνων πολιτικῶν, ποὺ ὁμολογοῦσαν τὴν  χρήση  τοῦ δυσωνύμου ἀριθμοῦ στὶς  νέες ταυτότητες (καγκελάριος  Σρέντερ,  κ. Πάγκαλος κλπ),  ἀναφέρθηκε στὶς ἐπιστημονικὲς τεκμηριώσεις ποὺ ἀποδεικνύουν τὴ χρήση  αὐτοῦ του ἀριθμοῦ τόσο στὴν “κάρτα τοῦ πελάτη” (bar-code, EAN13)  ὅσο καὶ στὴν “Κάρτα τοῦ πολίτη” ἡ ὁποία ὄπως  τόνισε θὰ εἶναι  κατὰ πᾶσαν  βεβαιότητα  ἡ νέα ὑπερταυτότητα ποὺ θὰ ἀντικαταστήσει   κάθε  ὑπάρχουσα κάρτα,  ταυτότητα ἢ βιβλιάριο.
Ἀκολούθως  μίλησε γιὰ τὸ ἠλεκτρονικὸ φακέλωμα καὶ τὸν μηχανισμὸ ἐλέγχου τῆς ζωῆς μᾶς μέσα ἀπὸ τὴν χρήση αὐτῶν τῶν καρτῶν  καθὼς ἐπίσης καὶ γιὰ τὶς συνέπειες  στὴν καθημερινότητα τοὺ  Ἕλληνα πολίτη αὐτῆς τῆς ψηφιακῆς αἰχμαλωσίας. Σχετικὰ  εἶπε ὁ π. Σαράντης  ὄτι  “πρὶν θεσμοθετηθεῖ  ἡ ‘κάρτα τοῦ πολίτη’  καὶ μετὰ ἀπὸ αὐτὴν (ὅπως τόνισε)  τὸ ἐπάρατο χάραγμα,   ἡ  ὀρθοτομοῦσα τὸν Λόγο τῆς Ἀληθείας  Ὀρθοδοξη  Ἐκκλησία μας,   ἡ Μητέρα  καὶ τροφὸς μας   δὲν πρέπει  νὰ ἀρθρώσει  τὸ λόγο τῆς Ἀληθείας Της  καὶ νὰ δώσει διακριτικὲς κατευθύνσεις  στὰ τέκνα της;”. Σὲ ἄλλο σημεῖο   βεβαίωνε ὄτι  “ἡ παγκόσμια  ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση εἶναι ἔργο τῆς  “Νέας Ἐποχῆς” ,   ἔργο  τοῦ διαβόλου  μὲ ἀντίθετη νοοτροπία  ἀπὸ  τοῦ Κυρίου μας,  μὲ τὴ νοοτροπία δηλαδὴ  τῆς ἐπιβολῆς μιᾶς παγκόσμιας ἀσφυκτικῆς δικτατορίας.”

Καταλήγοντας  ἀνέφερε ὅτι τὸ κείμενο, τὸ ὁποῖο μᾶς ἀνέγνωσε,  θὰ διανεμηθεῖ στοὺς πιστούς,  ἀφοῦ πρῶτα  τὸ  παραδώσει στὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν και πάσης Ἑλλάδος.
Μετὰ τὴν ὁμιλία  ἀπάντησε στὶς ἐρωτήσεις καὶ τὶς ἀπορίες ποὺ ἐξέφρασαν  πολλοὶ παρευρισκόμενοι,  ἐνῶ  ἔκανε ἐντύπωση  ἡ παρέμβαση  ἑνὸς  πιστοῦ ὁ ὁποῖος  πρότεινε  νὰ ὑποβληθοῦν  τόσο ἀτομικὰ ὅσο καὶ συλλογικὰ ἀπὸ τοὺς λαϊκούς   μηνύσεις (κάνοντας χρήση τῶν ἄρθρων τοῦ συντάγματος)  ἐναντίον  τῆς νομοθετούσας  κοινοβουλευτικῆς ὁμάδας καὶ τῆς κυβερνήσεως  μὲ τὴν κατηγορία  τῆς θεσμικῆς (μέσῳ τοῦ νόμου)  στερήσεως  τῆς ἐλευθερίας  μας  καὶ  ὡς ἐκ τούτου τῆς καταργήσεως τοῦ δημοκρατικοῦ μας πολιτεύματος.

ΠΗΓΗ:  http://orthodox-watch.blogspot.com/

, , , ,

  1. Σχολιάστε

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

%d ἱστολόγοι ἔχουν δηλώσει ὅτι αὐτὸ τοὺς ἀρέσει: